ای همه ی وجود من نبود تو نبود من.........
نوشته شده توسط : kaka

معشوقی از عاشقش پرسید...من قشنگم؟ عاشق جواب داد ...نه .

 

 پرسید ... دلش میخواد با اون باشه؟ باز جواب داد ... نه . . . پرسید:اگه ترکت کنم 

 

گریه میکنی؟  گفت:... نه . معشوق با چشمان پر از اشک می خواست عاشق

 

 رو ترک کنه که عاشق  دست معشوق رو گرفت و گفت: تو قشنگ نیستی

 

بلکه زیبایی ... من نمیخوام با تو باشم من نیاز دارم با تو باشم ... اگه بری

 

 گریه نمی کنم ... میمیرم...............

 

 





:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: